zondag 4 oktober 2015

Zelfbeeld

Mezelf tekenen vind ik razend moeilijk en daarom stelde ik het steeds uit. Ook familieleden zijn best ingewikkeld. De lat ligt hoog want het moet lijken. Maar is dat zo? Gaat het niet veel meer om de sfeer vastleggen van het moment? Vanavond was het zover. De rest keek voetbal en ik zat aan de tafel. De bank vol met mensen die me dierbaar zijn. Hun neuzen te groot en de schaduwen verkeerd. Maar wat een fantastisch tafereel: zondagavond voetbalavond.

En mezelf heb ik nagetekend van een foto die ik gister nam. Liggend in het gras in de buurt van Loon. In een heerlijk namiddag herfstzonnetje....  dierbaar moment!



En tijdens weer een voetbalavond nog eens mezelf.... 
Nederland verloor maar ik won!


















2 opmerkingen:

  1. Prachtig gelukt Heleen. En natuurlijk gaat het om het vastleggen van sfeer en moment. Als het precies moet lijken kan je net zo goed een foto nemen denk ik altijd maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gelukt Heleen. En natuurlijk gaat het om het vastleggen van sfeer en moment. Als het precies moet lijken kan je net zo goed een foto nemen denk ik altijd maar.

    BeantwoordenVerwijderen